producten te promoten die niet

Post Reply
Labi1995

producten te promoten die niet

Post by Labi1995 » Tue Apr 17, 2018 1:15 pm

Ik heb de afgelopen jaren regelmatig met marketeers gewerkt. Ik ben vrienden geworden met sommigen. Sommige zijn erg goed Adidas NMD Mujer in wat ze doen en begrijpen dat het ontwikkelen van een relatie met uitgevers die beide kanten op gaat Nike Air Max 270 Mujer de beste aanpak is. Helaas krijg ik ook een belachelijk aantal verzoeken om producten te promoten die niet relevant zijn voor de inhoud van mijn website. Sigaren, romantiekcruises, matrassen ... Ik zou door kunnen gaan. En dan zijn er de ietwat relevante productvelden die altijd beginnen met "Hey Run Blogger, ik heb net gelezen (voeg hier de recente berichttitel in) en het was geweldig. Ik lees je blog al jaren! (Maar ik weet uw naam niet of hoe u de titel van uw blog moet spellen). Ik zou heel graag willen dat je schrijft over ... (voeg product, Kickstarter-campagne, etc. in). Doe niet alsof, het is zo gemakkelijk om erdoorheen te zien, want deze e-mails komen elke dag aan. Ik begrijp het, het is moeilijk om het nieuws te horen www.edizionitolerus.it over je hardloopevenement, de laatste prestatie van je atleet of het nieuwe dieet dat door je conditie Nike Air Max 270 Dames is gecre?erd goeroe. Ik ben vooral sympathiek tegenover degenen die races proberen te promoten, omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn om het bekend te maken, maar tenzij een site geografisch gefocust is, zullen de meesten geen post aan de promotie van de race wijden (bijv. De Triathlon in Warschau zou kunnen zijn). een geweldig evenement, maar een site gericht op duursporten in Polen kan een betere combinatie zijn). Als ik alle promotieaanvragen zou delen die ik krijg, zou deze site niets anders zijn dan een reeks semi-relevante promostukken die persberichten knippen en plakken, en ik zou waarschijnlijk 2-3 per dag kunnen posten. Adidas NMD Mujer Als site-editor is het belangrijk om dingen relevant te houden en als het niet gerelateerd is aan hardloopschoenen, loopwerk of wetenschap, is het waarschijnlijk niet geschikt voor deze site. Shotgun-marketing Nike Air Max 90 Heren werkt in sommige gevallen, maar het is een veel betere benadering om de site waarop u speelt, te kennen.Vaak zullen ze een paar artikeltitels vermelden en deze zijn meestal niet relevant voor de inhoud van de site. Ik heb bijvoorbeeld een aantal artikelen over trampolines ontvangen. Meestal zijn dit mensen die iets verkopen en ze willen een link waarmee hun profiel wordt verhoogd in zoekresultaten. Verzoeken als deze, of verzoeken om direct links aan te schaffen, zijn enkele van mijn grootste ergernissen.
Post Reply